23 Şubat 2011

PaRoNaYaK

bazı aşklar yakışmaz insana...
 yada bazen "aşk" yakışmaz... eğreti durur... sanki bi kaç desibel yüksekten seslenir aşk... duyarsın; ama öyle yoğundur ki, anlayamazsın, seçemezsin hangi notaya vurur kalbin...

 aşk bazen seni dağıtır... o zamana kadar yapmadıkların her gün düzenli görevin haline gelebilir...
 mesela artık her saat telefondasındır, sorgulanmayı göze almışsındır bir suçlu gibi... yada aşk, hiç onaylamadığın tavırların müdavimi yapmıştır seni... haklılığını savunamayacak kadar pasifleşmişsindir de ve bunu sana söyleyen dostlarına "kıskanıyorlar" gözüyle bakarsın...

 belli bir zaman sonra sana sorduklarında; "hangi yemeği seversin, uğurlu sayın kaç, en sevdiğin renk?" ...

kalırsın öyle bir an...
 gölgen bile gider ve kalırsın tek başına... içinde yok ettiğin "sen" in bıraktığı boşlukta sallanırsın... aynaya dönersin yüzünü, kişiliği belirsiz bir varlık bulursun karşında... aşk seni öyle bir hale getirmiştir ki, sana en yakışan rengide yok saymışsındır, sana en yakışan tavrınıda...
elinde kala kala , sana hiç yakışmayan
"AŞK"
kalmıştır,
belli belirsiz o da...


PaRoNaYaK.

7 yorum:

Efendisiz dedi ki...

Beğenerek takip ettiğimi belirtmiş miydim?

Bunun dışında, bazı cümleleri bir araya getirerek çok güzel şiirler ortaya çıkartabilirsin..

Paronayak dedi ki...

şiir diye adlandırma hadsizliğine düşmem hiç bir zaman ama şiir formatın da yazdığım yazılarım da yok değil... ben bana o anki duygularım nasıl bir rota çizmişse onları takip peşindeyim ;) beğeni yorumunuz için de teşekkürler...

Efendisiz dedi ki...

Kesinlikle doğru yoldasınız =)

Bekir Kale Ahıskalı dedi ki...

Merhaba

Daha yeni keşfettiğim bir kalem...

Kutluyorum

Paronayak dedi ki...

teşekkürler :)

peri ve yağmur dedi ki...

ilk kez okuma fırsatı buldum bir kaç yazınızı.samimi ve abartısız ifadeniz çok güzel.ve insanı mutasyona uğratan 'aşk' a dair söylediklerinize eklenebilecek çok fazla bir şey bırakmamışsınız geride.içten ve doğal yazılarınızın devamını sabırsızlıkla bekliyorum

Paronayak dedi ki...

beni mutlu eden yorumun için ben de sana teşekkür ederim peri :) hep ve her zaman beklerim efem :)